.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
شفقت/ نيروي انتظامي بازوي توانمند اجراي قانون

استاندار خراسان شمالي گفت: نيروي انتظامي بازوي توانمند اجراي قانون است.

ابوطالب شفقت پيش از ظهر امروز در صبحگاه مشترك نيروهاي مسلح خراسان شمالي با بيان اينكه امنيت يكي از مؤلفه‌اي اداره جامعه است، اظهار داشت: هر فردي نياز به سلامت و امنيت دارد و اين دو مؤلفه در راستاي يكديگر قرار دارند، از اين رو افسران نيروي انتظامي نقش ويژه‌اي را در تامين امنيت دارند.
وي گفت: همه ما براي خدمت كردن آمده‌ايم و موفقيت زماني حاصل مي‌شود كه پيوند بين نيروي انتظامي و مردم همواره حفظ شود.
نماينده عالي دولت در خراسان شمالي با اشاره به اينكه امروز قانون معيار و اساس امنيت است، تصريح كرد: همه بايد براي حفظ نظم و امنيت، قانون را ملاك كار خود قرار دهند.
وي ادامه داد: اجراي قانون مهمترين مسئله جامعه است كه مي‌تواند در نظم و اقتدار جامعه نقش بسزايي داشته باشد و ماموران در مسير اجراي ماموريت بايد به گونه‌اي رفتار كرده كه اجازه ندهند قانون شكنان بتوانند خللي در امنيت جامعه ايجاد كنند.
استاندار خراسان شمالي خاطرنشان كرد: يقينا همدلي ماموران انتظامي با نيروهاي قضايي و امنيتي مي‌تواند در ارتقاي امنيت جامعه تاثيرگذار باشد و اين رويكرد را همواره شاهد بوديم و اين نشان دهنده اقتدار و همدلي نيروهاي مسلح جمهوري اسلامي با يكديگر است.
امام جمعه موقت بجنورد نيز در اين آيين نيروي انتظامي را يكي از بازوان مقتدر نظام اسلامي در اجراي قانون، ايجاد نظم و اقتدار دستگاه قضايي كشور عنوان كرد.
حجت‌الاسلام مصطفي عبداللهي اظهار داشت: امروز اقتدار نظام اسلامي به جايي رسيده است كه رئيس جمهور به عنوان نماينده مردم ايران اسلامي در سازمان ملل آن اقتداري كه شايسته نظام بود به پشتوانه نيروهاي مسلح و نظام آفريد.
وي افزود: امروز دولت مردان آمريكا به پايان حيات اقتصادي، سياسي و فرهنگي رسيده‌اند و آن هم به خاطر اقتدار نيروهاي مسلح نظام جمهوري اسلامي است.
عبداللهي تصريح كرد: امروز دولت آمريكا با وجود توليد سلاح‌هاي پيشرفته و جنگ افزار، در حقيقت به انزوا كشيده شده است.
وي گفت: با اين وجود اين دولت از يك مشت فتنه‌گر كه دستگاه قضايي تصميم بر محاكمه آنها گرفته است، حمايت كرده و اين اقدام دستگاه قضايي را محكوم مي‌كند.
امام جمعه موقت بجنورد ادامه داد: اين در حالي است كه دولت آمريكا مهاجمان به كشتي صلح كه كمك‌هاي زيادي را براي كمك به مردم غزه در حال ارسال بود، محكوم نكرده و هيچ عكس العملي را نسبت به اين حركت نداشتند.
وي با اشاره به اينكه ارتباط با خدا و كسب مدارج علمي توسط نيروي انتظامي مي‌تواند به توفيقات آنها در انجام ماموريت‌ها كمك كند، اظهار داشت: تجهيز به سلاح ايمان و سلاح علمي بايد در راس برنامه‌هاي ماموران و كاركنان انتظامي باشد.
فرمانده انتظامي خراسان شمالي هم در اين آيين اظهار داشت: گراميداشت هفته نيروي انتظامي به منزله اين است كه همواره نيروي انتظامي براي خدمت به جامعه و پاسداري از آرمان‌هاي نظام پا به عرصه است و در مكان‌هاي مختلف، مرز، شهرها و غيره براي خدمت آماده است.
ابوالقاسم اسفندياري خاطرنشان كرد: در طول سال‌هاي اخير با تغيير اساسي در ساختار‌ها، تعاملات اجتماعي با سازمان‌هاي مختلف انجام شده و با بازسازي و جذب نيروي انساني و كنترل مجموعه‌هاي نظارتي به موفقيت‌هاي خوبي دست يافته است.
در اين آيين شماري از ماموران انتظامي خراسان شمالي ترفيع درجه شدند.
همچنين به تعدادي از ماموران انتظامي استان كه در ماموريت‌هاي مختلف پليس به توفيقاتي نائل شده بودند، لوح تقدير اهدا شد.
رژه موتوري و حركات نمايشي و همچنين بازسازي آزادي گروگان از ديگر برنامه‌هايي بود كه توسط يگان ويژه پاسداران خراسان شمالي به اجرا درآمد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.831 seconds.